Ympäristöliike Elokapina osoittaa mieltään Helsingin keskustassa Mannerheimintiellä – tie on poikki

Poliisin arvion mukaan paikalla on noin 150-200 ihmistä.

Helsingin Mannerheimintie on poikki ympäristöliikkeen mielenosoituksen takia, kertoo Helsingin poliisi Twitterissä.

Poliisin mukaan tie on Arkadiankadun kohdalta poikki molempiin suuntiin, ja liikenne on ohjattu toistaiseksi kiertoreitille. Raitiovaunu kulki hetken mielenosoituksen läpi, mutta sekin ohjattiin hieman kello yhden jälkeen iltapäivällä poikkeusreitille.

– Silmämääräisesti arvioiden noin 150–200 henkeä on Mannerheimintiellä ja sen laidalla, Pikkuparlamentin kohdalla, ylikomisario Jarkko Lehtinen kertoo STT:lle.

Ylikomisario kertoo poliisin neuvottelevan mielenosoittajien kanssa ja etenevän rauhallisesti.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.