Suomalaisille myyty perjantain puolivälieräotteluun Pietarissa 188 lippua – kannattajayhdistys muistuttaa koronaohjeista yhdessä THL:n kanssa
Suomalaisille on myyty Pietarissa perjantaina pelattavaan EM-kisojen puolivälierään 188 lippua Suomen Maajoukkueen Kannattajien (SMJK) tietojen mukaan.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.