Suomalaisille myyty perjantain puolivälieräotteluun Pietarissa 188 lippua – kannattajayhdistys muistuttaa koronaohjeista yhdessä THL:n kanssa

Suomalaisille on myyty Pietarissa perjantaina pelattavaan EM-kisojen puolivälierään 188 lippua Suomen Maajoukkueen Kannattajien (SMJK) tietojen mukaan.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.