Elokapina katkaisi liikenteen Helsingissä Snellmaninkadulla – poliisi sakotti 17 mielenosoittajaa

Ympäristöliike Elokapinan mielenilmaus katkaisi liikenteen Helsingissä Snellmaninkadulla Valtioneuvoston linnan edessä torstaina iltapäivällä. Paikalla oli poliisin arvion mukaan joitakin kymmeniä mielenosoittajia, jotka istuivat ajoradalla.

Poliisi otti kiinni 17 mielenosoittajaa, jotka eivät suostuneet poistumaan poliisin käskystä ajoradalta. Heille kirjoitettiin ennen vapauttamista sakkoja niskoittelusta poliisia vastaan.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.