Kouluterveyskysely: Yhä useampi nuori kärsii ahdistuneisuudesta ja yksinäisyydestä
Nuorten kokema ahdistuneisuus on lisääntynyt. Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) kouluterveyskyselyssä 30 prosenttia tytöistä kertoi kokevansa kohtalaista tai vaikeaa ahdistuneisuutta. Vastaajat olivat perusopetuksen 8. ja 9. luokkalaisia sekä toisen asteen opiskelijoita.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.