Niinistöllä kiire viikko, jatkaa Lontoosta New Yorkiin ja Washingtoniin
Tasavallan presidentti Sauli Niinistö jatkaa pian Lontoosta kuningatar Elisabetin hautajaisista Yhdysvaltoihin. Presidentti ja rouva Jenni Haukio osallistuivat muiden kutsuvieraiden kanssa Britannian kuningatar Elisabetin siunaustilaisuuteen Lontoossa.
Elisabet saapui kellontarkasti Westminister Abbeyn katedraaliin viimeisen kerran, kuten aina ennenkin. Paikka oli hänelle hyvin tuttu, sillä siellä hänet muun muassa vihittiin pitkään, onnelliseen avioliittoonsa. Hänen puolisonsa, prinssi Philip kuoli viime vuonna 99-vuotiaana.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.