Entinen kunnallispoliitikko tuomittiin vankeuteen yli 46 amfetamiinikilon kuljettamisesta

Entinen kristiinankaupunkilainen kunnallispoliitikko tuomittiin tiistaina vankeuteen kymmenien amfetamiinikilojen kuljettamisesta ja säilyttämisestä.

Oikeuden mukaan tuomittu haki lokakuussa 2019 toisen miehen ohjeistamana Sipoosta yli 46 kiloa amfetamiinia ja kuljetti huumeet miehen kotiin Kristiinankaupunkiin. Amfetamiinipaketit oli pakattu kukkaruukkuihin. Myöhemmin 50 paketin erästä 30 pakettia siirrettiin tuomitun asunnolle, missä hän säilytti niitä, tuomiossa sanotaan.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.