Koulujen kesäloma siirtyy? Iso muutos on jo eduskunnan käsittelyssä

Eduskunnassa on tehty aloite koululaisten kesäloman siirtämisestä. Kuuden kansanedustajan toimenpidealoitteessa ehdotetaan perusopetusasetusta muutettavaksi siten, että viikon 22 sijaan koulutyö loppuisi kaksi viikkoa myöhemmin eli viikon 24 viimeisenä arkipäivänä.

Jos uudistus toteutuu, koululaiset kirmaisivat kesälomalle jatkossa kesäkuun puolivälissä nykyisen toukokuun lopun ja kesäkuun alun sijaan.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.