Huittisissa vauvan siepannut nainen määrättiin mielentilatutkimukseen
Satakunnassa Huittisissa vauvan siepannut nainen määrättiin perjantaina mielentilatutkimukseen. Satakunnan käräjäoikeuden mukaan parikymppinen nainen oli itse pyytänyt mielentilansa tutkimista.
Käräjäoikeus katsoi välituomiossaan, että nainen oli toiminut syyttäjän kertomalla tavalla. Oikeus ottaa kantaa rikosnimikkeisiin sekä naisen rangaistukseen sitten, kun mielentilatutkimus on valmistunut.
Syyttäjä vaatii naiselle vähintään 3,5 vuoden vankeusrangaistusta.
Kävelylle vauvanukke kantorepussa
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.