Huittisissa vauvan siepannut nainen määrättiin mielentilatutkimukseen

Satakunnassa Huittisissa vauvan siepannut nainen määrättiin perjantaina mielentilatutkimukseen. Satakunnan käräjäoikeuden mukaan parikymppinen nainen oli itse pyytänyt mielentilansa tutkimista.

Käräjäoikeus katsoi välituomiossaan, että nainen oli toiminut syyttäjän kertomalla tavalla. Oikeus ottaa kantaa rikosnimikkeisiin sekä naisen rangaistukseen sitten, kun mielentilatutkimus on valmistunut.

Syyttäjä vaatii naiselle vähintään 3,5 vuoden vankeusrangaistusta.

Kävelylle vauvanukke kantorepussa

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.