Windows95man rikkoi viisuharjoituksissa 200 led-laattaa tulisuihkuilla – viimeinen kenraaliharjoitus sen sijaan meni nappiin
Suomen viisuedustajat Windows95man eli Teemu Keisteri ja Henri Piispanen saapuivat semifinaalin viimeisestä kenraaliharjoituksesta suomalaismedian eteen iloisen ja tyytyväisen oloisina.
Yleisön edessä tiistaina iltapäivällä vedetyssä harjoituksessa kaikki meni kaksikon mukaan hyvin, tosin hieman säästellen.
– Tämä oli vähän tällainen UMK-veto. Illalla lähtee superveto, Keisteri lupasi.
Sumennetussa Windows-paidassa oli harjoitusten jäljiltä pieniä tummia pilkkuja pyrotekniikan jäljiltä.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.