Pohjois-Korea laukaisi jälleen ballistisia ohjuksia kohti Japaninmerta
Pohjois-Korea laukaisi jälleen torstaina ballistisia ohjuksia kohti Japaninmerta, kertoo Etelä-Korean armeija.
Etelä-Korean armeija sanoi havainneensa laukaisun, jossa epäillään olleen noin kymmenen lyhyen kantaman ballistista ohjusta. Etelä-Korean mukaan ohjukset lensivät noin 350 kilometriä. Armeijan mukaan laukaisu oli "provokaatio, joka uhkaa vakavasti rauhaa ja vakautta Korean niemimaalla".
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.