Mervi Pasasen kolumni Monen talvilomalaisen matkaan tuli odottamaton käänne – rohkeasti koronaviruksen keskelle vai sittenkin loma kotona?
Ystävän syntymäpäivät, kiva viikonlopputapahtuma historiallisessa linnassa ja muutama päivä lomailua pikkukaupungissa. Hyviä ravintoloita, pari kivaa museota... Tätä talvilomaa on odotettu!
Kohteena on Pohjois-Italia, Emilia-Romagnan maakunta, kaupunki Imola. Suunnitelmiin on sotkeutunut odottamaton tekijä: koronavirus.
Tällä viikolla olemme puolison kanssa pohtineet, miten paljon tekee mieli matkustaa kohteeseen, jossa on liikkeellä tarttuva virus.
Pelätäänkö koronaa nyt turhaan ja turhan paljon?
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.