Microsoftin palveluissa on edelleen ongelmia
Osa teknologiayhtiö Microsoftin palveluista kärsii edelleen ongelmista, yhtiö kertoo viestipalvelu X:ssä. Yhtiön mukaan joillakin käyttäjillä on ongelmia Outlook-sähköpostiohjelman selainversiossa ja sähköpostien lähetyksessä, joka saattaa kestää tavallista kauemmin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.