Microsoftin palveluissa on edelleen ongelmia

Osa teknologiayhtiö Microsoftin palveluista kärsii edelleen ongelmista, yhtiö kertoo viestipalvelu X:ssä. Yhtiön mukaan joillakin käyttäjillä on ongelmia Outlook-sähköpostiohjelman selainversiossa ja sähköpostien lähetyksessä, joka saattaa kestää tavallista kauemmin.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.