Alepa laittaa lapun luukulle tunnetulla "kalja-aukiolla" Helsingissä
Kannelmäen aseman Alepa suljetaan ensi viikolla.
Kannelmäen aseman kupeessa pitkään toiminut Alepa lopetetaan.
Liikkeen ikkunoihin on ilmestynyt suuria lappuja, joissa kerrotaan, että liike suljetaan pysyvästi viimeistään torstaina 30. tammikuuta kello 14.
Hok-Elannon ketjujohtaja Mika Heikkinen kertoo Helsingin Uutisille, että lopettamiselle on monia syitä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.