Pitkään palanut Remeon jätteenkäsittelylaitos siivottu Tampereella – saa jatkaa toimintaansa ainakin toistaiseksi

Tampereen Ruskossa pitkään palanut Remeon jätteenkäsittelylaitos on siivottu, kertoi Pirkanmaan ely-keskus torstaina. Ely-keskus toteaa, että voimassa olevan ympäristöluvan vuoksi laitoksen on sallittava jatkaa toimintaansa, mutta tehostetusti valvottuna.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.