Mielipide | Sodan lietsontaa tuutin täydeltä
Hyvänen aika rakkaat ihmiset. Miksi te käyttäydytte kuin meillä täällä Suomessa olisi sota-aika?
Ettekö näe muita kuin itsenne ja menette mukaan tuohon valtavaan Ukrainan sodan jauhantaan, jota tulee joka kanavalta tv:stä ja radiosta.
Ettekö näe noita pieniä, viattomia lapsia, jotka näkevät tuota kauhua, vaikka kuinka yritetään heitä suojella.
Ettekö näe pelkoa ikäihmistemme silmissä, jotka ovat esimerkiksi aikoinaan evakkoon lähteneet.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.