Jäikö kermaa? Tilkkakin riittää tuomaan makua kastikkeeseen, katso reseptit
Kaikki kermat eivät sovi kuumiin ruokiin, osa on parhaimmillaan kahvissa tai leivonnassa
Puolen litran kermapurkista jäikin pari desilitraa käyttämättä – mikä oivallinen syy tehdä ruokaa kermakastikkeen kera.
Kermakastikkeessa on jotain syntisen hyvää. Kyllä, siinä on rasvaa ja siksi paljon energiaa. Siinä on myös kovia rasvoja. Mutta kerma on myös maukasta.
Pienikin tilkka kermaa jopa arkisen ruskean kastikkeen jatkona antaa yllättävän paljon makua, sellaista pyöreää pehmeyttä.
Kaikki kerma ei ole samanlaista. Jos lähetät toisen kauppa-asialle, kannattaa merkitä ostoslappuun, mitä kermaa kaupasta pitää tuoda.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.