KYSin osastolla tarjoiltiin kohmeisia riisipiirakoita – Näin vastaa Servica
KYSin osastolla sattui viikonloppuna virhe ruokatarjoilussa.
Savon Sanomiin yhteyttä ottaneen lukijan mukaan KYSissä tarjottiin lauantain aikana kypsentämättömiksi jääneitä riisipiirakoita päivällisen ja illallisen yhteydessä.
Lukijan käsityksen mukaan riisipiirakat oli ainoastaan sulatettu ennen tarjoamista. Hän epäilee, onko niitä kypsennetty missään vaiheessa.
Lukija oli pyytänyt hoitajia kysymään asiasta ruokapalvelusta vastaavan Servica oy:n ruoanjakelijoilta, jotka olivat lukijan mukaan ihmetelleet tilannetta. He olivat kuitenkin toteuttaneet jakelun, kun pakkauksessa ei ollut ohjetta kuumentamisesta.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.