Kilpasyöjä Jesse Pynnönen, 31, syö kerralla jopa kuuden kilon kinkun: "Kisan jälkeen tulee ruokakooma"

Syömiskilpailuissa pärjää se, joka pystyy ahmimaan lyhyessä ajassa eniten.

Kerran Jesse Pynnönen söi kymmenessä minuutissa kuusi kiloa vanukasta. Toisella kertaa Pynnönen söi itsekseen kuuden kilon joulukinkun. Siinä tosin oli vielä potka mukana.

Pynnönen harrastaa kilpasyömistä. Sen lisäksi hän on otevoimailun kolminkertainen maailmanmestari.

Pynnösen kilpasyöminen alkoi, kun Suomeen tuli ensimmäisiä lajin kisoja. Kilpailuvietti veti mukaan.

– Ajattelin, että voisin lähteä tuohon. Siinä oli palkintona joku 1500 euroa tai vastaava.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.